КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 826/2495/14 Головуючий у 1-й інстанції: Погрібніченко І.М.

Суддя-доповідач: Файдюк В.В.

ПОСТАНОВА

Іменем України

09 серпня 2016 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Файдюка В.В.

суддів: Мєзєнцев Є.І.

Чаку Є.В.

при секретарі: Закревській І.Л.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_3 на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 квітня 2014 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області, Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_3 про скасування державної реєстрації земельної ділянки, рішення про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - земельну ділянку від 29 січня 2013 року № 2908-34-VI та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_4 звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області , Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_3 про:

- скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2;

- зобов'язання управління Держземагентства у Бориспільському районі Київської обл.:

- виключити з Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2;

- закрити поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2;

- скасувати кадастровий номер цієї ділянки.

- скасування рішення про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - земельна ділянка (загальною площею 0.05 га розташована за адресою: АДРЕСА_1 (кадастровий номер НОМЕР_2), за ОСОБА_3 прийняте Реєстраційною службою Бориспільського міськрайонного управління юстиції на підставі рішення Бориспільської міської ради від 29.01.2013 року № 2908-34- VI;

- зобов'язання Реєстраційну службу Бориспільського міськрайонного управління юстиції внести до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації речових прав ОСОБА_3 на нерухоме майно - земельну ділянку (загальною площею 0.05 га розташовану за адресою: АДРЕСА_1, (кадастровий номер НОМЕР_2).

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 квітня 2014 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись з таким судовим рішенням, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_3 подав апеляційну скаргу про скасування незаконної, на його думку, постанови суду першої інстанції та просить постановити нову про відмову в задоволенні позову в повному обсязі.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, рішенням Бориспільської міської ради Київської області від 28.08.2012 року № 2424-28-VI «Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд у м. Борисполі», зокрема, п. 40 додатку до нього ОСОБА_3 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у АДРЕСА_1.

Рішенням Бориспільської міської ради Київської області від 29.01.2013 року № 2908-34-VI «Про затвердження проектів землеустрою та передачу безоплатно у власність земельних ділянок громадянам для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) у м. Борисполі (землі житлової та громадської забудови)» розглянувши заяви громадян та копії проектів землеустрою, розроблені землевпорядними організаціями, які мають відповідні дозволи, враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань індивідуального будівництва та землекористування, відповідно до ст. 12, 83, 91, 116, 118, 121, 125 Земельного кодексу України, п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» затверджено проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд та передано безоплатно у власність земельні ділянки громадянам для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель та споруд (присадибні ділянки) у м. Борисполі згідно з додатком.

Відповідно до додатку до вказаного рішення «Список громадян, яким передано безоплатно у власність земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) у м. Борисполі (землі житлової та громадської забудови), зокрема, п. 53 ОСОБА_3 було передано безоплатну ділянку за адресою: АДРЕСА_1, площею 0,0500 га (кадастровий номер НОМЕР_2).

12 березня 2013 року на підставі вказаного вище рішення, ОСОБА_3 подав до Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції у Київській області заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності) з додатками до неї.

За результатами розгляду поданої заяви, державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області Бєдою І.Б. прийнято рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 12 березня 2013 року за № 822471.

Згідно вказаного рішення, Реєстраційною службою Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області:

- проведено державну реєстрацію права власності: форма власності - приватна; розмір частки: 1 на земельну ділянку, що розташована за адресою: АДРЕСА_1; кадастровий номер НОМЕР_2 за суб'єктом: ОСОБА_3, податковий номер НОМЕР_1;

- відкрито розділ у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та реєстраційну справу на об'єкт нерухомого майна.

Враховуючи вищенаведене, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.

Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру регулюються Законом України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 року № 3613-VI (далі - Закон № 3613-VI).

У відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону № 3613-VI державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами. Державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Згідно ч. 1 ст. 6 Закону № 3613-VI ведення та адміністрування Державного земельного кадастру забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер (ч. 1 ст. 16 Закону № 3613-VI).

Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі. Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність чи користування, зміну їх цільового призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних земельних ділянок (ч. 2, 5 Закону № 3613-VI).

Поміж тим, відповідно ч. 7, 8 ст. 6 Закону № 3613-VI скасований кадастровий номер земельної ділянки не може бути присвоєний іншій земельній ділянці Інформація про скасовані кадастрові номери земельних ділянок зберігається у Державному земельному кадастрі постійно ().

Так, ч.1 ст. 21 Закону № 3613-VI встановлено, що відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру: - на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 791 Земельного кодексу України, при їх формуванні; - на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України; - на підставі проектів землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь - у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками.

Крім того, ч.1 ст. 24 вказаного Закону встановлено, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.

Частиною другою ст. 24 Закону № 3613-VI) передбачено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно ч.3 ст.24 Закону № 3613-VI передбачено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:

- особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;

- власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;

- органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).

Слід зазначити, що ст.25 Закону № 3613-VI встановлено, що поземельна книга є документом Державного земельного кадастру, який містить відомості про земельну ділянку. Поземельна книга відкривається одночасно з державною реєстрацією земельної ділянки. Поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. До Поземельної книги в паперовій формі долучаються всі документи, які стали підставою для внесення відомостей до неї.

Колегією суддів встановлено, що в обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що державна реєстрація земельної ділянки за кадастровим номером НОМЕР_2, а також державна реєстрація права власності на вказану земельну ділянку за ОСОБА_3 є протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.11.2013 року визнано протиправними та скасовано п. 40 додатку до рішення Бориспільської міської ради Київської області від 28.08.2012 року № 2424-28-VI та п. 53 додатку до рішення Бориспільської міської ради від 29.01.2013 року № 2908-34- VI, які були підставою для проведення вищевказаних дій.

Так, судом першої інстанції під час розгляду вказаної справи встановлено, що державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2 Управлінням Держземагенством у Бориспільському районі Київської області було здійснено на підставі п. 40 додатку до рішення Бориспільської міської ради Київської області від 28.08.2012 року № 2424-28-VI «Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд у м. Борисполі».

На момент прийняття оскаржуваної, третьою особою, постанови Окружного адміністративним судом міста Києва від 22 квітня 2014 року, судом першої інстанції було встановлено, що п. 40 додатку до рішення Бориспільської міської ради Київської області від 28.08.2012 року № 2424-28-VI, постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25 листопада 2013 року визнано протиправним та скасовано. Крім того, відповідно до відмітки суду, зазначена вище постанова набрала законної сили 08 січня 2014 року (а.с.12-17).

Однак, під час розгляду справи в апеляційному порядку, колегією суддів встановлено, що ухвалою Вищого адміністративного суду України від 23 червня 2016 року постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 листопада 2013 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 10 грудня 2014 року скасовано, а провадження у справі закрито, посилаючись на те, що спір має вирішуватися за нормами цивільного судочинства(а.с.168-169).

Таким чином, враховуючи, що рішення Бориспільської міської ради Київської області від 28.08.2012 року № 2424-28-VI не скасовано та є діючим, підстави для задоволення адміністративного позову в частині скасування державної реєстрації земельної ділянки відсутні.

Разом з тим, суд першої інстанції вірно зауважив, що згідно ч. 6 Закону № 3613-VI кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

Згідно з пунктом 57 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки у випадках, визначених пунктом 114 цього Порядку.

Пунктом 60 Порядку № 1051 запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду.

Слід зазначити, що пунктом 61 Порядку № 1051 передбачено, що скасування (поновлення) запису в Поземельній книзі здійснюється шляхом внесення до Державного земельного кадастру відомостей про його скасування (поновлення) із зазначенням дати та підстави для скасування (поновлення), посади, прізвища та ініціалів Державного кадастрового реєстратора, який скасував (поновив) запис, та формування з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру нових аркушів Поземельної книги, які засвідчуються: - в електронній (цифровій) формі - електронним цифровим підписом Державного кадастрового реєстратора; - у паперовій формі - підписом Державного кадастрового реєстратора та скріплюються його печаткою.

Отже, суд першої інстанції вірно зауважив, що в разі наявності підстав для скасування державної реєстрації земельної ділянки, автоматично підлягає скасуванню і кадастровий номер. При цьому, оскільки відомості про державну реєстрацію земельної ділянки та кадастровий номер заносяться до Поземельної книги, і в разі скасування такої державної реєстрації, така Поземельна крига підлягає закриттю та, підлягають виключенню відомості про таку земельну ділянку з Державного земельного кадастру.

З огляду на викладене, вимога позивача щодо зобов'язання управління Держземагентства у Бориспільському районі Київської обл.: виключити з Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2; закрити поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2; скасувати кадастровий номер цієї ділянки задоволенню не підлягають.

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-IV визначено правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна, регулюються (далі - Закон № 1952-IV).

Так, у відповідності до ч. 1 ст. 2 Закону № 1952-IV державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Нерухоме майно - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.

Систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав;органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (далі - органи державної реєстрації прав) (ч.1ст.6 Закону № 1952-IV).

Згідно ст. 8 Закону № 1952-IV орган державної реєстрації прав:

1) проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації;

2) забезпечує ведення Державного реєстру прав;

3) надає інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом;

4) забезпечує облік безхазяйного нерухомого майна;

5) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України.

Державний реєстр прав містить відомості про зареєстровані права і обтяження, суб'єктів прав, об'єкти нерухомого майна, документи, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав. Невід'ємною складовою частиною Державного реєстру прав є база даних про реєстрацію заяв і запитів та реєстраційні справи (ч. 1 ст. 10 Закону № 1952-IV).

Поміж тим, ч. 1 ст. 41 вказаного Закону встановлено, що рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельних ділянок у власність або користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) приймається без здійснення державної реєстрації права держави чи територіальної громади на такі земельні ділянки, крім випадків, коли право власності на земельні ділянки державної або комунальної власності вже зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Згідно ч. 3 ст. 4 Закону № 1952-IV державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, які сформовані із земель державної чи комунальної власності, здійснюється після затвердження в порядку, встановленому Земельним кодексом України, документації із землеустрою, за якою здійснено таке формування, одночасно із державною реєстрацією похідного речового права на такі земельні ділянки (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут), крім випадків, коли рішенням відповідного органу про затвердження документації із землеустрою передбачено здійснення державної реєстрації переходу права власності на земельні ділянки.

Частиною 1 ст. 19 Закону № 1952-IV встановлено, що державна реєстрація прав проводиться на підставі:

1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом;

2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону;

3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді;

4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом;

5) рішень судів, що набрали законної сили;

6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Згідно ч.1 ст. 26 Закону № 1952-IV передбачено, що записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

Як вже зазначалося, державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2 за ОСОБА_3 Управлінням Держземагентсва у Бориспільському районі Київської області здійснено на підставі рішення Бориспільської міської ради Київської області від 29.01.2013 року № 2908-34-VI «Про затвердження проектів землеустрою та передачу безоплатно у власність земельних ділянок громадянам для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) у м. Борисполі (землі житлової та громадської забудови)».

Вказане рішення, на момент розгляду справи апеляційним судом, не визнано протиправним та не скасовано, а є діючим.

Відповідно до відмітки суду, зазначена вище постанова набрала законної сили 08 січня 2014 року.

З огляду на те, що рішення Бориспільської міської ради Київської області від 29.01.2013 року № 2908-34-VI, яке було підставою та на виконання якого відповідачем було внесено відомості до Державного реєстру права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: АДРЕСА_1; кадастровий номер НОМЕР_2 за третьою особою - є діючим, колегія суддів вважає, що відсутні підстави для скасування рішення про державну реєстрацію вказаної вище земельної ділянки. Також відсутні підстави для задоволення вимоги про зобов'язання Реєстраційну службу Бориспільського міськрайонного управління юстиції внести до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації речових прав ОСОБА_3 на нерухоме майно - земельну ділянку (загальною площею 0.05 га розташовану за адресою: АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_2).

Отже при винесенні оскаржуваної постанови судом першої інстанції було допущено порушення норм матеріального права, що призвело до невірного по суті вирішення справи.

Відповідно до статті 202 КАС України - підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції га ухвалення нового рішення є, зокрема, невідповідність висновків суду обставинам справи та порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання.

Керуючись ст. ст. 160, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України суд,

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу ОСОБА_3 - задовольнити.

Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 квітня 2014 року - скасувати та прийняти нову постанову.

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_4 до Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області , Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_3 про скасування державної реєстрації земельної ділянки, рішення про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - земельну ділянку від 29 січня 2013 року № 2908-34-VI та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 КАС України та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтею 212 КАС України.

Головуючий суддя

Судді Головуючий суддя Файдюк В.В.

Судді: Чаку Є.В.

Мєзєнцев Є.І.



Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області, Управління Держземагенства у Бориспільському районі Київської області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору, про:

- скасування державної реєстрації земельної ділянки.

- зобов'язання управління Держземагентства у Бориспільському районі Київської обл.:

- виключити з Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку

- закрити поземельну книгу на земельну ділянку

- скасувати кадастровий номер цієї ділянки.

- скасування рішення про державну реєстрацію права власності третьої особи на об'єкт нерухомого майна - земельна ділянка, прийняте Реєстраційною службою Бориспільського міськрайонного управління юстиції на підставі рішення Бориспільської міської ради

- зобов'язання Реєстраційну службу Бориспільського міськрайонного управління юстиції внести до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації речових прав третьої особи на нерухоме майно - земельну ділянку.


Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від ХХ квітня 2014 року адміністративний позов було задоволено.


Не погоджуючись з таким судовим рішенням, представник третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору – юрист Юридичного Центру «АЛЕКС» Шевченко О.П. подав апеляційну скаргу про скасування незаконної, постанови суду першої інстанції та просив постановити нову - про відмову в задоволенні позову в повному обсязі.

Суд, дослідивши матеріали справи, вирішив, що апеляційна скарга підлягає задоволенню. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від ХХ квітня 2014 року - скасували та прийняли нову постанову, у якій відмовлено у задоволенні позову Позивача.

Таким чином завдяки зусиллям Юридичного Центру «Алекс», права Клієнта поновлені повністю!!!!


МЫ РАБОТАЕМ ДЛЯ ВАС!!!